BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20.8.09

badlishah

las nyte
my bes eva fwen
farah
do tex me
"syg,i saw d kawalan khormatan mybe it our batch"
(on youtube)
then
d nex day
try bkak u tube
seach ikot y farah ckp
dear farah,
i dont think dats us
i xknal pon bju y diowg pkai n oll dat
jus byik paciak y sgt mengusik jiwa
huh
:(
curently
cam rindu sgt kt bad
the places we all salu g
cafe-pdg-blek study-blek grakan
dwan-class 5sc8-toilet(haha!!)
the teachers
cgu shidah-cgu azean-cg norziah-cg joe
n mostly miss by me ( n them 4sure)
arwah cik miah
so many things happened kt sna
badlishah
i have learned how precious d fwenship is
(fi-farah-fatin-malia)
at there i oso jmpa my kesyagn
k efi k alia abg teloi abg sham wae lmbong
(suma da tggal kngn)
i did blek to scholl las holiday
suma da xsame
cgu byk da tkar
the staffrum seem sgt laen
xhpening cam dlu
the teachers pon da xrecgnise me
xcept y btol2 rpt
thanx god
i ad pluang b there
meet them
wat i could do now
wish my cgu2 epy teachers day
on 16 may
itu sja
badlishah
a gud place 2 b at..
(sure my exscoolmate admit it too)
bcoz,
4 everyone
their scool is owez da bes..
cgu,
thanxx 4 ap y dcurahkan
:)

1 kata merekaaaaa:

alienxp03 said...

bangga jgk aku bljar kat badlishah dlu..
wpln byk ponteng kelas..hehehe..
nnti kalau sempat,kite wat la reunion besor2.ajak ckgu2 batch kite dtg skali..
nostalgik btol..