BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3.8.09

cabaran!!!

2day,moving dr kg ke kl.
mcm2 hal.
wat tmbul rasa nk mmbunuh!!!
huh!!!
nk balek,suppose grak at 12.
but,
abg xley nk fetch then anta g s bus station.
fine,i'll wait till 2.
at 2 not more!!!
then,dia dtg lmbt.
haih!!!
then,drive slowly ke sna.
dgaan apakah ini.
at bus sttion,
XDE TIKET!!!
i da ckp,
grk awl.i ned cri tket.
huargh!!!
wait till 230,
lucky da bus y kosg.
then,another hal happened.
bus rsak.
stuck smpai sejam kt ipoh.
Tuhan,apa dosa driku ini!!!
then,arrved kt kl.
my mkcik dtg fetch untuk ke lumayan.
bus benti kt dtaran mybank.
my aunt kt sbelah sna lak.
brg byk!!berat!!
hadoi.
i told my mum all the kesusahan.
smply she said dis to me(tanpa ada nada simpati)
"semua sbb akak xslat subuh"
(if ade size y lebey besaar to write my mum ayt,i'll use it)
hah,
amek.
mang pon.
HE paid me cash!!!
~the gud thing is dinner ngan my him~hee.

1 kata merekaaaaa:

aquagal said...

h0h0h..
siannye r..
dh la purse, ic, lesen sume ilang kn??huhu