BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19.10.09

aku dan mereka

ini aku
ini mereka
mulanya,terasa janggal di kalangan mereka
mgkin aku biasa bersama ieda
terlalu biasa
ke mana jua
di sini
aku mula celaru
bgaimana nk bermula
smggu di sini
tugasan menanti
pada syg
ku crahkan rasa hati
aku sunyi dlam keramaian
aku sepi dalam keriuhan
tp
syg juga akhirnya mmbuat angkara
ku mencari ieda
mlm itu berjurai air mata
ku tahu ieda dpat rasakannya
syg,
kamu
merentap jiwa
tatkala
sedang ingn aku
curahkan sepnuh jiwa untukmu
salahnya,dia telah akur
salahnya,dia alpha dgn cnta lama
pedulikah aku pada maafnya
ya,krana aku cnta dia
hidup di sini
bersama mereka
aku belajar menjadi biasa
mujur ada aida
mjur ada nadrah
aku mula kenal mereka
mereka mula knal aku
aku isi hidup dengan girang gembira
aku ke sana kemari dengan mereka
namun aku xpnah lupakan ieda
xpnah lupakan syg
kerna aku syg mereka
hari-hari y dilalui terasa bermakna
aku mula rapat pada mereka
tiada diskriminasi
tiada rasa berbeza
kami sama
pada misteng
terima kasih
mengheret aku ke dunia baru
membawa aku klua dari kncah
yang aku derita didalamnya
wlaopon dnia ini smentara
aku kembali ke alam biasa
aku kini ada ieda
ada syg
pada apai
trima kasih
kerana pedulikan aku
walaopon dlam nada senda
aku taw
dia peduli
dia risawkan aku
am,
setia mendengar kala hatiku lara
namun,
kini aku gembira
dimana dia??
sdang gusar seorang diri?
carilah aku
aku sedia mndengar
kerana
*mereka sahabat*
ps:
teknikal renang sipma 2009
i luv da memories that we had go thru

0 kata merekaaaaa: