BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20.10.09

*mereka*

untuk y kusayangi
kucurahkn ini
untuk dihayati
kucoretkan ini
namun aku x pasti
adakah mereka ambil peduli
adakah mereka mengerti
ini yang ku alami
meninggalkanku di daerah ini
bermakna
meninggalkan kenangan abadi
membuat aku terasing disini
atau
mungkin aku y mudah kecil hati
aku yang sering sangsi
mereka titipkan kata penyedap hati
kami tetap disini
kami xkn pernah pergi
namun
bisakah aku hadapi ini
melihat mereka bahagia di hari-hari??
melihat mereka riang menari??
tanpaku sebagai saksi
hanya berbekalkan khabar y didengari
hakikatnya
aku juga telah punyai dunia sendiri
aku hiasi hari dengan mereka y baru ku kenali
aku tintakan hidup dengan irama yang berbeza sekali
terlalu berbeza dengan apa yang ku lalui sebelum ini
buat sahabat
ku pohon kalian mengerti
ku pohon kalian trus ingati
sisa-sisa yang pernah kita selusuri
sebelum kita menjadi kita yang kini
kerana kini hanya itu y aku punyai
tiada yang lain melainkan ia yang hakiki
yang semakin sepi dibawa angin pergi
............................................................................................................
dedicate to all fi's
fatin che ros
farah che ros
nurul amalia jali
.........................................

0 kata merekaaaaa: