BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20.5.10

bersarang

arini
aku bkal tdo
dlm keaadan kepala hotak bersarang
mcm2 ni aku pkir
nk munth da klu ingt2kn
aku letih la gni
sttus fb aku
"kdg2 hidup terlalu brt & xbri pluang pd y lmah"
btol x??
korg rse btol x?[ke aku je y rase cm2]
xde org y hidup xde msalah
it jus aku y xmmpu nk hndle msalh
mgkinla,aku ni pon sewel2 lm jgk
haha
semua bnda aku nk wat lwk
haha
pdhal
aku ni byk kata2 azimat dlm hati
xterluahkan
makanya pada akhrnya[mcm ayt endon,wawawa]
aku la y mkan ati
mmg aku salu mkn ati pon
sbb aku salu xpuas ati kt org 2,kt org ni
bajet aku perfect la
[xpon,Allah je y smpurna,aku taw la]
mulut aku kdg2 jaht gle
asek nk mympah jerk
sape aja tah
[mak bee mmg xde aja seingt aku]
tp kdg2 bkn niat pon nk sketkn hti sape2
aku mrh
bila aku mrh
gtu la
mcm org gila
tp aku ase cket ari aku mang gle btol la ni
wawawawa
y pntg aku xde la drita spenuhnya
aku gmbira jgk
aku x sorg2
ramai y sygkn aku
[walaopon diowg xdeclare,hehe]
timakasseh semua
anda sumber kekuatn sy
oh yeah!!!!

1 kata merekaaaaa:

fivezal Shohor said...

saya sentiasa ada untuk awak...dan sentiasa berada dismping awak.....kita kena kuat kerana yang kuat itu akan mengatasi kelemahan..