BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5.5.10

bersawang

da almost 4 bulan aku berhenti mencoret.
aku terlalu sbok.
sbok dgn hal dunia.
ad ketika,
aku hngga lupa pada Maha Pencipta.
4 bulan....
terlalu byk y aku alami.
aku berjaya harungi.
aku xpasti adakah keberjayaan ini akn berkekalan.
aku xsekuat y dipandang mereka.
dlam sunyi,
aku menangs.
dlm ketawa,
aku hiba.
titis airmata xkan merubah apa2 kn.
xkn membuat keadaan mjdi baek.
aku sedar itu.
aku sekadar meluahkan rasa.
ingin mengosongkan derita dr jiwa.
sbb aku xmmpu menelan semuanya.
perkara terhebat yang berlaku bg aku.
perkara terpenting
yg akn membuatkan aku sedar aku sgt sygkn mereka.
abg saket.
aku seolah2 jatoh yang xbisa bgun lg.
aku sedih melihat abg begitu.
aku sedr aku sgt sygkn abg.
walaopon abg slalu mmbuatku marah.
saat dahi itu dikucup,
airmata meluncur laju.
tahukah mereka
aku derita
melihat abg begitu.
aku derita
melihat emak menangisi abg.
aku kecewa
melihat kakakku menghadiahkan deraian air mata
kerana
tidak berdaya berkongsi derita itu dengan abg.
aku sedar,
aku selemah-lemah insan.
aku memilih untuk menangis berbanding kembali padamu Ya Allah.
airmata menitis lagi saat ini,
kerana aku rindukan mereka.
abg,
apapun salah abg pd kakak,kakak maafkan.
kakak harap abg maafkan kakak jugak.
tika aku melihat adam,aku sedih,aku sayu.
ditinggal seawal usia begini,mungkin adm tidak mengerti mengapa.
mungkin adam tidak tahu sbbnya.
aku mahu keadaan kembali sperti biasa.
aku mahu hidup gembira,seperti dulu.
aku penat
hidup dalam ceria
pada hakikatnya aku
menyembunyikan duka begini..

1 kata merekaaaaa:

Atikah Azmidi said...

be strong, fii...