BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23.5.10

syarat-syarat

msti korg tertya2
hape la aku dok merepek ni??
syarat ape tah??
haha..
syrt utk2 sape y nk kawen ngn aku
haha
aku nk listdown ni
[sila amek perhatian bg y brkenaan]
1.sempurna dr sgi agma[solat terutamanya]
>sbb aku nie solt lintg pukg lg,jdi aku perlu pmbimbg
2.berkereta
>sbb aku tnk bila da ade ank nnti,aku stil naek moto bawk baby,aku kesian[dah byk aku tgk]
3.ade rumah
>aku rse mmbazir kalu dudok uma sewa lama2.byaq buln2,tp sewa.kn baek klu byaq buln2,& sah milik kita :)
4.brsedia mlayan kerenah aku
>klu aku ckp hitam,means hitam lah.sbb aku nie dgil,kepala batu,kuat mrungut

2 je kot
haha
xsusah pon nk jdi laki aku
anyone??
hahahahaha
wek!

3 kata merekaaaaa:

fivezal Shohor said...

hahaha...wat masa nie syarat ke 2 dan ke 3 belum dapat dipenuhi ok..yang lain insyallah boleh..kalu itu kena tunggu 3 tahun lagi.haha

cik pidah :)) said...

hahahaha
lalalalala

cik pidah :)) said...
This comment has been removed by the author.