BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8.8.10

fuh!!

fuh!
tmat suda duty d kolam reng
gile pnat
but,worth it la
byk yg aku dpt
dwet pon dpt,
hahaha
2 hri kt sane aku tgk mcm2 gelagat
umo 5 taon dh msok swimming
gile comey
xnk mcm ank brudu plak aku tgk dia
terkial2
hahaa
but
kt stu ad kekuatan yg dia dh bina dlm diri dia
even dia mcm malu2 dgn org
dia ckp jgk klu org tye
ayh,kakak,abg dia
suma support dia
he must be glad
rmai org cheer utk dia
dlm rmai2 atlet yg aku in charge
ade am 600 org kot
sorg je yg ckp thanx kt aku
nma dia nadia
yg laen,hmpeh
xpelah aku xkesah pon
bak kate cogan kata ipik
bertugas dgn ikhlas
tyme event ni brjaln
aku agum dgn semangat diorg
even pnt pon
abeskn jgak
buruk cmne pon dia swimming
dia dh brjya bg aku
brjaya wat sesuatu utk diri dia
kalu kcik2 dh msok comp cmnie
esk besar
sape taw
one of swmmer yg aku in charge ni jdik atlet ngara
cam ian james bar 2
(tah btol ke x aku eja nma dia)
hahaa

ps:
to farah syg,
thnx 4 dat link
dpt gak ltk lagu fynn jamal 2
iluvu
:)

0 kata merekaaaaa: