BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.8.10

tetap xsama

yg memandang kan pernah sama dengan yang mengalami
itu yg aku nk utarakan kt entry aku ni
td,aku pg gerko
on the way naek blok hrmoni
aku tgk jnior ni sorg
dia buta
kesian
xtaw la cmne dia nmpak dnia ni kn
xtaw la ap dia bygkn tntg sebatang pkok 2 mcmna
taw ap dia bygkn cmne seekor ketam 2
tp,kate datin diorg xdpt lihat dgn mata
tp,diorg dpt lihat degn mta hati
tah2,dia lg celik dr aku ni
hm,
temanya kt sni
jgn prnah nk cuba teka ap rs seseorg yg laen
sbb kita xkn pnah taw
sbb kita xdak kt tmpt dia
jgn nk judge secara babi buta
konon2 kita pndai sgt
sbb klu rsa kita ni pndai
ad yg lg pndai
apepon,
dlm hdup ni
kita kna brsyukur
aku nk relate dgn diri aku ni
lately
asek mrah2
asek merungut sna sni
aku mrh ble result aku ade yg aku xpect dpt lbey tggi 2 aku dpt rndah je
puan baizura ckp,ap yg kita dpt 2 la pncapaian kita
t,itulah
aku manusia,xpuas hati
aku xkesah kalu jugmental yg diowg buat 2 memg btol2
kalu yg diowg wat 2,sekadar hentam keromo
yg deserve dpt rsult bgus but dpt less
so cmne??
bg aku,itu xadil
aku dh mula sgsi dgn pgadilan yg ad kt dunia ni

YA ALLAH YANG MAHA ESA,
KAU TETAPKAN LAH AKU DI LANDASAN YANG BENAR SEBENARNYA..
amiiin

0 kata merekaaaaa: