BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25.11.10

taktahunkletaktajukapasilabacasaja

rancak bersembg dgn sorg kwn lama
tiba2 terpacul dr mlut dia :
'dia xkesah awek pkai tdung ke x,katanya pkai tdg ke x,prgai sama saja'
ayt itu dilntar slh seorang pkwe aku.ex pkwe aku.
mahu xmahu,aku telan bait perktaan itu.
sebijik2.mcm tlan bola api ke dlm perot.perit bukn rasanya?
ayt itu utk aku?sbb aku rsa lpas dgn aku dia blom pnh dgn sapa2.
laenlah aku.mmg rancak mengtur koleksi bekas kekasih.
sblom pejal ade 2,blom kira scndal lg.

ceteknya pndgn dia.jdi mcm 2 sbb aku ke??
kononya aku ni pkai tdung dan perangai buruk.
klu rse aku bruk,xapelah.jgn rsa org laen buruk jgk.

pnah x dia pkir knpe aku mcm 2?
pnh x dia amek taw pasal aku lpas 2??
aku xserosak yg disangka.
yg dia ambek kira,aku ni 'buruk'
sbb2 aku jdi 'buruk' dia xnk taw.
dh insaf ke aku,dia xnk taw?
susahlah.nama pun manusia,nmpk slah org saja.
salah kau dkt aku dulu?kau lupa?kau baekla?
aku rsa,aku ckup knal kau,tp kau xknal aku
itulah ksmpulnnya.

mgkin pada kau aku bercnta maen2.
yelah,aku tgglkan kau sebb laki laen.
maen2 aku dlm bercnta pon,kau dgn aku 2tahon jgk
dgn yg sbelom pejal pon,.tambahtolakdarabbahagi dptlah 2taon.
cerita dkt aku mcm mana aku syg kt kau dulu.ke kau dh lupa?
sbb salah aku yg satu,kau judge aku ni mmg buruk.

bohongla kalu ckp aku xtrasa ati dgaq ayt dr mulut kwan aku 2.
dlu kau syg sgt dkt aku,utk pgthuan kau,
aku xbnci kau pon.even kau dh ckp aku mcm 2.
aku igt kau.baek bruk kau dkt aku.
baek jahat kau dkt aku.
kau mgkin dh lupa.tp x aku.

after all,aku rse pejal paling knal aku.aku harap dia pling knal aku.so,if dia dgaq baek buruk pasal aku dia xmelenting.dia taw aku mcm mana.aku harap.sy hrpkn awk d.

5 kata merekaaaaa:

meow said...

hahaha.. tu name nye pemikiran cetek... mane bleh kuar statement cmtu...
selambe die je...
pakai tudung tu compulsory..
klu xpakai hal individu die dgn tuhan.. tol x...
perangai plak hal manusia dgn manusia...
contoh nye cam buah rambutan la...
klu kite tgk sume warne same.. lawa je merah menyale.. menyelerakan...
tp kite xtau isi buah tu... buah rambutan dari luaran mmg sume same.. xder nye buah yg xder kulit atas pokok tu..
tapi klu busuk tu hal antare buah tu dgn org yg makan...

cik pidah :)) said...

pergh,meow,mcm ahli flsafh dh.haha :D

meow said...

hahaha... xder nye falsafah...
tp aku ske cite wat cntoh yg kite nampak.. utk org fikir...
klu kite cite bnde xnampak sape nak caye.. kuar telinge kiri masuk telinge kanan.. hehehe.. wei aku nak amik topik ko ni letak kat post aku ae.. hihi... utk kebaikan bersame..

farah che ros said...

berderau aku baca! hehehe.

cik pidah :)) said...

farah,hahaha.hbes tapis dh 2.haha