BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.12.10

asia masters athletics

ah.tiba2 hlg bahasa nk mencoret dlm blog ni.
dh knapa aku ni??isk,haha.
da habes dh AMA.alhmdulillah.
secara kasar,
aku dh laksanakn tugas aku.
cuma kurg dgn nilai2 ikhlas.
lebih trok aku sertakan dengan makian 
yang entah berapa bakul utk org2 yg mykitkn hati aku jer kejanya.haha :D
overall,byk yg aku belajaq.bgusla,atleast ade ilmu aku dpt.
having a very great tyme dgn semua yg ad kat sana,
cuma mahu highlightkan yg aku xkn lupa smpai mati 
muka kau wahai perempuan.haha :D.
doing ma job dgn team koam yg sporting abes,
abg anep,abg zainie dn ntah ape2 abg lg lah.haha :D.
oh,abg botak dia abg ict
[mnyesal xsudah xmntk FB dia laa]
abg anep pling tiptop lah kn.
muka dia mula2 jmpak,
memg muka mntak penmpaqq bertubi2.
serius ckp,bajet gila.senyum pon tidak.haha :D
oh,ble dh knal.
sumpah,
kpala dia mmg totally damage.
mcm kitorg laa .haha :D.
member siap pkai baju sama dgn kitorg 
buat kje volunteer kot.mmg layan abes ni.hehe :D.
abg anep dok p tlg trun naek pagarr.thannxx :)
& kami mengamalkan polisi NBC
[Nak Balik Cepat]
hahahahaha :D
knal jgk dgn bdak2 iptek yg baek 
macm mie gelong dgn adek dia.
rjin pon rajin.besaala,org kdah mcm cikpidah.hehe :)
bgga sungguh dgn nama maz depa 2.
xpala,xpala aku layan la.haha.kesian.haha
dpt jgk svnier dr atlet jepun n all.thanxx.
ade cerita yg aku smpan dan aku xkn luahkn kt sapa2,
mmg menghiris,tp xpalahhh.
bkn smua bnda kita ptot kgsi dgn org laen kn? :)

ps:dis 06-dis 12 2010,thanxx 4 da memoriess :)

fav quotation aku buat masa ni :
kari.kari.kari
blom apa2 ramen dh lari
aku xmaw kja dgn pala n viji lg
keja macm nk mati tp xdak gaji,
sekian,hahaha :D

2 kata merekaaaaa:

mazfahmi said...

aku tak gelong wei..

cik pidah :)) said...

hahaha.yela.xgelong.fine.hahaa