BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15.12.10

result

bangon pg yg dh xbrape pg ni,
[honestly,dh bpe hri xsolat subuh.xtawlah ape nk jdi.
sedap tdo berselimut 100 ekor babi gamaknye!]
1st thing yg terpacul kt kpala,cti nk hbes dh.
rsult pon nk kuaq dh.ish!takot...
adoi,aku selalu jdi manusia yg tkot pada masa
mcm nie laa
apela rsult aku
rsa brdosa pon ad,bla igt aku gembira ats kesusahn org lain
astagfirullah :(
jgnla rsult aku jtuh,
jenuh la nk catch up balek kalu cgpa drag down
pling ligat tingkat kerisauan aku dkt subjek teknologi.aduiii!!
mati la.mati.xmaw2
manusia ni
semua susah hati cra laen2
ble pk2 aku untung jgk
kalu nk dibanding dgn sepet yg still ade 1 paper lg 2
paper PJ [puan hafidzah]
msti dia serabut pk pasal 2 kn
semua manusia ad masalah...cuma cara dtgnya masalah 2 laen2....
xpe pet,kitorg ade,boleh tlg2
InshaAllah :)

3 kata merekaaaaa:

Mr. Iwan said...

yeay..tlng ea :)

cik pidah :)) said...

compom tlg.sms ms pet tgh exam pon fi tlg bgtaw jwapan.haha :D

Mr. Iwan said...

yela tu..haha
klw xtlng cheq putaq pale hg