BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25.7.11

sebab sayakan cikgu =)

ini tentang saya dan sekolah sahaja =)

643 petang,25 julai 2011


dah hampir sebulan tangan diam xmencoret apa-apa.
mahu di nota FB atau di Blog sendiri.
sekadar menzahirkan perasaan
melalui status-status di FB.contohnya ini,




memang mensirap aku hari ni,
saja cari pasal.
memang aku mengajar 
nak suruh diorang xpayah hantaq kerja pun
[sentap]

aku marah sampai diorang tak berani nak tanya ape-ape
biar,saja carik pasal
aku dah beli hadiah untuk yang dah ciapkan kerja.
padan muka yang pemalas-pemalas tu.
oke,dah tinggalkan cerita diorang yang tak best tu

one thing,about my new school.
eh lupa cakap nama sekolah yang glamour.
sekolah aku sk taman bukit teratai,di ampang sana.
back to the topic,
nak cakap sekolah tu banyakk-banyakkkkk program.hahaha.
maka,selamatlah aku dari buat RPH tu,
alhamdulillah.hahaha :D

the school quite good,hahaha.memang masuk kepala.
do anything,asalkan kau tak susahkan orang,
and we behave well in there[me and ieda]

dua bulan praktikum
dan aku memerhati banyak benda.
macam-macam benda.macam-macam perangai.
student ni, ada banyakkkk jenis.
yang nak perhatian, yang buat x heran.
kedua-dua ni,memang saja buat aku naik darah.

sebab budak-budak macam diorang buat kelas aku kucar kacir.
kalaulah praktikum ni xpayah nak observe bagai,
aku xde naik angin sangat.
but things are better here,
aku xdela sakit hati sampai menangis
dengan budak-budak ni macam kat sekolah lama.


aku suka bila budak-budak aku ingat apa yang aku ajar.
walaupun benda tu sekecik-kecik benda bagi orang lain.
contohnya,
3 kekwa tahu apa yang aku nak diorang buat
bila aku letak tangan kanan kat jantung ni.
diorang dah pandai buat trademark aku 'i feel good'. oke,oke.aku tiru ntv7
diorang buat aku senyum.
at least, aku tahu diorang hargai aku.
dulu, mula-mula diorang salah sebut benda tu.
tapi xpe,aku ajar lagi. alhamdulillah celik akal semua.hahahahaha :D
oke,aku ad reka pergerakan untuk lagu tanya sama pokok,
and budak-budak tahu buat jugak.
lagu lain yang aku dapat dari fatin nadia pon diorang suka.
im glad. im glad =)

kadang-kadang kesian tengok budak-budak yang macam susah,miskin :(
ini kan kl,xsangka lagi ada yang macam tu.
haih,rezeki masing-masing

hari rabu kena handle aerobik dengan dodgeball sempena bulan kecergasan
ah lan laaa,aku sesah je.bukan tinggi sangat koordinasi aku ni.hahaha
xpelah,as long as, aku cuba.inshaAllah.oke lah nanti
yang penting ikhlas,tak payah nak berpura-pura =)

ini untuk farah,fatin,malia.
mesti korang tak sangka kan aku buat kerja-kerja cikgu macam ni ::

nie bukanlah lembaran kerja 1st yang aku buat,
just nak tunjuk kat korang =)



have a happy tuesday later sayangss =)

oh,oh.esok maybe kena observe.doakan-doakan-doakan.
terima kasihhh mee sedap i like it=)

1 kata merekaaaaa:

AHBAR said...

bese jadi cikgu....
lama mesti seronok tengok anak murid dh berjaya x cye tunggu 10 thn ag hehe