BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18.9.11

hilang.

18september

aku hilang purse.lagi sekali.
tapi aku rasa aku macam penyabaq sikit kali ni
aku dah xmaki-maki.
dah tak menyumpah-nyumpah
at da moment,aku masih cool.
walaupun ayaq mata aku nii..
dah macam banjir dekat perlis baru-baru ni.

aku tak menangis bila on phone dengan pejal
dia pon nampak macam tak kesah sangat
mungkin dia ingat aku oke
sebelum ni,
aku merajok kalau dia buat endah tak endah
hari ni,ikutlah.aku tak kisah
aku dah besaqla kot.
sebab masih boleh handle perasaan 
even saat-saat genting macam ni
aku menangis bila cerita dekat ieda,
bila message dengan farah
tah kenapa.

aku halalkan duit yang dalam purse tu
bukan banyak mana lagi pun,rezeki dia.

cuma,
serabut pikiaq kad-kad
ic,license aku
aku dah block kad maybank.
bsn boleh pulak hotline dia 'bercuti'
lantakla.ikutla.

diam-diam aku berdoa,
budak-budak reja mekdi tu jumpak purse tu.
purse tu dahla ieda bagi hadiah birthday
dalam tu ada gambaq 
yang semua orang bagi kat aku sejak 4tahun yang aku simpan.
entahla.entahla.

aku tenang dan memilih untuk menulis 
sebab aku rasa macam ni buat aku lega
sebab bukan semua orang kisah hal-hal kita.
walaupun dia kisah,dia tetap bukan kita
dia tak rasa,xpala.
banyak contoh depan mata.

aku senyap,tak cakap apa-apa dekat mak
sebab nanti aku lagi sedih bila kena marah

aku dah cukup serabut.
aku tak semayang subuh harini
bila aku tak semayang ja,
ada benda tak baik jadi.
Allah bayaq cash.

mungkin barang hilang sebab lupa kat Allah
mungkin barang hilang sebab aku ada ambik barang orang.
mungkin jugak sebab entry tak bersyukur aku yang kat bawah ni.
mungkin.mungkinla.mungkin.semua mungkin. 


i wish.i have abang with me right now.



0 kata merekaaaaa: