BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.9.11

sebenarnya,semakin dekat kita dengan sesuatu yang kita impikan bersama mereka yang tersayang,semakin singkat masa yang tinggal untuk kita lalui hari-hari dengan kehadiran mereka.
betul kan?
pada yang rasa tak betul,mungkin mereka ada sebab yang tertentu. 
aku nak cepat-cepat kerja,boleh bagi duit dekat mak,boleh belikan apa mak nak.
tapi bila sampai saat tu,saat aku dah boleh bagi mak semua yang aku nak,aku patut sedar dan patut bersedia mungkin salah seorang daripada kami,akan pergi dulu.
Ya Allah,panjangkanlah umur semua kesayangan-kesayanganku
dulu,aku pernah terfikir nak bawak abah naik kereta aku,tapi abah dah pergi dulu.i still remember,abah datang ambik dekat sekolah,bawak balik rumah.ingat semua tu.
jadi sedih sebenarnya........
ps:
i know,i know it from the start.forever is a lie.will always be.nothing last forever but Allah.

0 kata merekaaaaa: