BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29.10.11

Piala Malaysia

hebat,hebat penangan Piala Malaysia ni.
semua pakat-pakat ribut dan semangat betol.haha :D

ieda yang kat johor tu,
message tanya camna nak beli tiket
sepet,
sanggup balik awal dari umah dia tu,nak tengok bola.

oh,aku dengar tiket FAM letak mahal
tapi...
jadi tak mahal bila persatuan negeri masing-masing bagi subsidi

aku tengok gak.tengok kat umah je,
sorang-sorang.waaaa >.<

xpayah g tengok kat stadium ha,
aku rasa sapa yang xdak TV pon boleh tau keputusan
tapi dia kena ada FB la kan.
ramai reporter.betul.ramai.
serius,tak rasa tertinggal kalau tak tengok.hahaha :D
xpercaya?aku printscreen bagi korang tengok.
jap.jap.jap ye.



ada yang kejam.
ada yang seronok tak ingat dunia.hahaha :D

ini lagi.
kawan baik pon tak kurang hebat.
berkobar-kobar ye Tun Ana Teja Farhanah.
kenapa ye?muahahaha :D


tapi.tak kurang jugak yang buat tak tau je pasal Piala Malaysia ni.
banyak benda lain diorang nak update :p


ini tak tengok bola ke ape ke,aku tak tauu
xpelah,asal bahagiaa :D

klik setiap imej untuk tumbesaran
no offends yang aku amik status tuu
saje je,jangan saman okey :p

sudahlah,tinggal kenangan.
tahniah Negeri Sembilan
Terengganu,cuba lagi.

azrai khor,kenapa tinggal Kedah ni??
kalau tak,menang dah Piala Malaysia
Marlon,imissu.baliklaaa.bluekk :P


ps:
boyfriend memang tak reply message lah kalau tengok bola
sooo,memang bola menang kalau nak compare aku dengan bola.
wekkkkk ;p

SELAMAT MALAM =)

0 kata merekaaaaa: