BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.5.10

rasa

aku rse hmbr gle mlm ni[serius]
tingt tyme skola dlu kot.huu
aku ni still trikat ngn kengan lalu la [sgt2,npe gni]
dan
aku msih xlyk jdik dewasa [sumpah xlyk]
korg taw x ape 2 dewasa?
dunia yang penuh dengan tanggungjawab.
[trus skema ayt,sbb brt jdik dewasa 2]
dan
aku bkn bertanggungjawab sgt pon [sumpah lagi].
mengimbau zaman persekolahan
( i mean sekolah menengah)
aku gmbira gle kot tyme 2 [bkn gle y brmksud mental problem oke].
aku ade bunga2 y selalu mengembgkan hati aku.
aku ada FARAH,aku ada FATIN,aku ada AMALIA :(
di sana,
di badlishah kami harungi semuanya dengan bersama-sama.
gelak ketawa,riang ria.
[chewah ayt,hehehehe]
yang jelas,
aku xpnah nanges kot tyme 2 [serius,kalu ad ingtkan aku].
mengapa,
aku xde jwpan.
tp skg aku asek nges igt diowg
salu plak 2 [nape aku cani].
korg pon ke??
i think ye would be da best answer 4 me.
kalu x pon,xkesahlah.
cukuplah kasih sayang aku yang ada buat mereka.
aku harap akan kekal begini.
kerana,
sure aku regret gile
jika
aku kehilangan 'permata-permata' ini.
menyelusuri hari-hari yang mendatang
aku doakan mereka sentiasa bahagia,
aku doakan korg sentiasa mendapat yang terbaik dalam hidup,
aku doakn berharap diowg tabah dan sentiasa kuat.
kerana,kerana saya hanya ada mereka jika saya menjadi lemah.
aku sentiasa memerlukan korg
walaupun
aku jrg kntact korg,ckp ngn korg mcm kwn2 korg y laen
sepenuh hati,
aku mgkin bkn sebaek tman2 y korg ade skrg
y sntiasa dgn korg
[tgk,aku nanges lg]
aku syg korg
:(.

1 kata merekaaaaa:

Anonymous said...

syg,jgn la ckp mcm ni,
my new kwn can never replace u.
u also my permata hati ;)
-farah