BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11.5.10

surat

kepada :
ang yang di sana


saudar....(pkirlh laki ke pmpuan)
SILA JANGAN BAJET BAGUS & CUBA AMBIK TEMPAT AKU


dengan takzimnya aku merujuk perkara di atas.aku rase ang nie mang xbest dan aku xsuka ang.aku cuba dan aku rse ang ni,ish.aku xsuka la.sori.

selain daripada itu,aku xsuka sora anng.nyaring dan menusuk telinga.telinga aku boleh cncer disebbkan ang.tlgla,jgn berckp dgn aku.tlg2. selanjutnye,aku rse gelak ang 2 sgt pura2.sgt buat2.memang nk trik perhatian.jgn glak kalau xsudi.tlg,dan tlg lg.

juga ingn memohn agr ko ang nk pura2 rapat n bajet best dengan baek2 dgn kesayagn2 aku.sbb aku xska.sbb aku rs ang memg sja2 nk mnykitkn hti aku.kn?kn?.

udahla,rentikan la.buang masa.jgn wat aku penmpaq org buat 1st tymenya.sbb aku blom pnah pnmpaq org kcuali tmpaq pkwe aku manja2.


sekian,kerjasama(ang xkn bg krjasma punya,aku taw)didahulukan dengan terima kasih.

dari :
aku y disini

ps:[bila marah mang cikpidah ckp kedah]

0 kata merekaaaaa: