BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26.1.11

aku pandang sepi je blog nie lately.xtaw knapa.hati tah tercampak ke mana.memang xdak mud nak update blog.meneruskan hidup dengan perasaan yang turun naek.mimpi yang bukan2.class yang penat bukan calang2.kadang2 aku rasa nk giveup.mentaly pon rse kna torture.taw x??letih.aku nak jadi manusia yang terima semua dengan hati terbuka.tapi,aku bukan orang yang macam 2.aku jenis yang memang mulut dulu dari perbuatan.tapi dalam hati aku,ada orang taw ape aku rase ke??x,sebab dalam bising aku,ada yang aku diamkan.dalam senyum aku,ada yang aku tangiskan.konon aku nampak gagah,konon aku boleh bantu orang bila diorang sedih.tapi,aku pon manusia.aku paham,dalam senyum yang setiap manusia ukirkan dalam hidup dia,dia mesti ada simpan sekelumit rasa duka.aku yang konon power sangat nie,menangis teresak2 bila mimpikan mak mati.dem!kenapa mimpi macam 2??aku tulis nie pon,aku menangis.memang shit!mimpi 2 memang ganggu emosi aku.gila.memang gila.sedihnya.aku nak balek duduk dekat dengan mak.dekat sangat2.dulu selalu tidoq sekali dengan mak.tapi sekarang aku pilih untuk tidoq dekat sofa.kenapa??sebab aku dah rasa aku besaq?sebab aku malu nak tidoq dengan mak lagi??kadang2 bila balek kg,mesti ada sekali dua dekat hati terdetik marah dekat mak.derhaka punya anak!kesian dekat mak.dapat anak macam aku.aku patot jadik orang yang lebih sabaq.bukan dengan mak ja.dengan semua.dengan pejal.dengan emosi aku.gagal dengan emosi sendiri.bodoh jugak rasanya walaupun dah tahun 3 degree perguruan.sebab,sila sedaq,bermula dengan emosi semua benda boleh berubah.kawan jadi lawan.cinta jadi benci.benci jadi cinta.aku xsuka jadi manusia yang keliru dengan perasaan sendiri.percaya dengan apa yang kononnya sahih dan realiti tapi sebenaqnya,semua palsu dan cuba ambik kesempatan.aku benci sebab manusia xtaw apa yang ada dalam hati orang lain.aku benci bila orang lain tipu aku!

hidup aku dengan blog nie just nk tgk blog farah,blog kak un n nana kiki.laen2 aku xminat.nak buat duit lagi laah.nanti LHDN carik,suruh bayaq cukai.dengki tahap bebai depa 2.meluat!

0 kata merekaaaaa: