BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27.1.11

hari ni:esok bday ex bf.i mean now,its happening.hepy bday wae!pelik,xda org wish.oh,dia hide bday.tapi orang masih ingat :)hari ni i mean rabu yang baru berlepas beberapa minit dari hidup 2,pegi kelas hoki.maen hoki macam nak muntah dia punya drill.amek kau.camne laa ida nie boleh maen bawah drs randers da bape sipma nie.gilo.mandi2,pegi clas puan wan.memang mengantok malas nak cakap ape.niat hati nak turun bersukan petangnya.memang xdapatla,terbarai atas katil.serius,letih oke.yang diorang dok p bersukan 2,memang aku respect la.aku nak jugak bersenam nie,tapi aku tah,pemalas pendek kata.baru pukol 12 lebih,aku dah rasa mengantok sangat2 dah ni.jem betol!farah,hang mana nie.satu hari xteguq aku kt fb.

ps:sehingga saat aku dok tulis entry nie,elaon belom masok.n,xnak ulas apa2 lagi.malas dah.janji,janji,janji,tipu,tipu,tipu,benci,benci,benci.

utang yang mengejar sekarang : dwet streamix kt ida.sewa umah masih langsai hingga bulan 2 nanti.alhamdulillah :)


0 kata merekaaaaa: