BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17.4.11

sktc,till we meet again :)



say aaaaaa
say uuuuuu
praktikum da habessss
weee,waaaa, wuuhuuuuuu=)
indeed,sedih sebenarnyaaa..
xde lagi aku nak menjerit kat budak-budak tu
jerit bukan calang-calang punya
hilang suaraaa aih!
dah laa menjerit,
bawak rotan ke kiri dan kanan
namun demikian,aku xrotan diorang
nak mampus?
adaa yang xsempat jadi cikgu
hahaha
kawan aku,  
mazfahmi yang bajet glamor 
telah selotape mulut student dia
hahaha
gila kan?
sebab tu 
hang xdapat hadiah banyak macam aku mie
haahaha
uuu,hati rasa sebak & sebu
ntah apa nak pikirr
xterluah kata-kata
cikgu mesti rindu korang semua :(
mujur ada FB
bolehh laa jugak contact-cantact 
ce contact,ce contact
hahaha
ada yang mesej thru phone,
cikgu dont leave me 
cikgu jangan pergi
cikgu saya rindu
nak jawab apa kat diorang nie?
hilang kata-kata 
sebab perasaan dekat diorang tu 
sangat-sangat dalam :(
be in my place,then u knoww......

student-student adaa bagi hadiahhh,
banyakkk jugakkk..
wee,hehe =)

nak tengok??

ini dari jazli,zaimm & imaad

cikgu,cikgu boleh sharp kat bawah tu..
aish,nie untuk korang,cikgu xsharp pensel laaa
sebab cikgu pakai mechanical pencil
hahahaha :p


bungaaa yang diorang bagiii =)

bungaaa lagiiii  =)
nie ada kat koperasi nih,kalu x,xde jugak bungaaa
da suruh diorang tulis namaaa,
takaot cikgu lupaa sapa bagi =)
ada yang belikan sampai 2 bunga.
sebab katanya,
bunga yang dia beli mula-mula xcantek macam kawan dia bagi
macam-macam.
buat cikgu senyum saja semua nie =) 


total = 20 bungaaa =)

senyum-senyum-senyum
=)


nextttt plezzz,


 saya punya lain sikit kan cikgu?
ye firdaus,timekaseh sayang..
amek haaa
banyak kan?haha
diorang beli sorang satu,xde tagging
bagikan diorang kertas suruh tampal nama diorang
thankss =)


ini yang buat saya paling-paling terharuuu =(
 after class,semua budak perempuan dah pegi masuk kelas
tinggal budak-budak lelaki yang degul-degul
xnaek naek ke kelasss
rupanya,
yang perempuan nie naek tulis surat
sedihnya baca
senyum bila tengok apa yang diorang coretkan tu
ikhlas,xde selindung-selindung
nadirah siap bagi petak 100 dia 
kalu kena sembur dengan cikgu math 
aku xtaw kau nak jawab apaa anak murid sayang
hehe =)


ini keychainnn
diorang beli dari koperasi jugakkkk
oh,yang siput cenonet kat depan tu
GPK koko bagi
dari redang,thankss cikgu =)


 ini adaa mug,adaa lilin-lilin aromaterapi tu
bunga,bunga lagi?
hehehe
ada yang bukan student pon bagi jugakk
baek kan?
sorang pengawas tu cakap, kenapa cikgu xcakap birthday cikgu haritu
xdapat nak bagi hadiah
aku senyum je
xkan nak announce kat perhimpunan pulakk
hari nie birthday cikgu,sila wish,sila bagi hadiah
agak-agaklaaa kan.haha =)
on friday,
dah semua dok salam-salam
pengawas tu menonong je
tibe-tibe dia patah balik,bawak bungaaa
thankss sayang
bagi cikgu hadiah,even xajarr awak pon =)



ada dapat tudung jugak.hehe
sorang murid darii 4 arif buat origamii
dalam dia ad msg
'thanxx teacher 4 teaching me'
'i wiill always miss u'
i'll miss u toomy sidhatha =)

 secara overall,
inilah hadiah yang saya dapat dari kesayangan-kesayangan di SKTC
terimakasih semuaaa =)

2 bijak,3bestari,4arif,5bestari &  5 cerdik
cikgu mintak maaf kalau terkasar bahasa
terlebih menjerit
jaga diri,
cikgu sayang awk semua 
:'(

nota kaki:
sila jeles.kan saya dah cakap.
saya nak jadi cikgu yang dapat hadiah banyak.
hahaha.
dah banyak nie bagi fi :p
permulaan yang baekkk
hahaha =)


korang pon mesti dapat hadiah kan?
nak tengokkk =)

1 kata merekaaaaa:

aiman nabilah. said...

saya jeles kak fidaahhh :)
congratz. kak fidahhh ^^